Klantenservice

 

Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Mocht u toch geen antwoord op uw vraag vinden, of komt u er zelf niet helemaal uit? Dan helpt onze klantenservice u graag verder.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestelt u vóór 17:00 u dan wordt uw pakket binnen Nederland, mits alle artikelen voorradig zijn, de volgende dag (m.u.v. zondag) bezorgd. 

Uw bestelling wordt door PostNL verwerkt, door onvoorziene omstandigheden is het mogelijk dat uw pakket vertraging oploopt, de actuele status kunt u bekijken in de track & trace welke u per mail ontvangt.

Wanneer u na 5 werkdagen na ontvangst van onze verzendbevestiging nog geen pakket ontvangen heeft, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice per e-mail info@skibacosmetics.nl Wij starten dan een onderzoek naar uw zending.

Verzenden jullie alleen in Nederland?

Ja, momenteel verzenden wij alleen binnen Nederland.

Op welke manieren kan ik betalen?

U kunt onder andere betalen met iDEAL, Credit Card & Paypal. 

Wat moet ik doen als mijn bestelling defect of beschadigd wordt afgeleverd?

Afhankelijk van het defect of de beschadiging zorgen wij voor een passende oplossing. 

Kan ik een bestelling retourneren?

Nee, producten kunnen niet geretourneerd worden. Wij kunnen niet controleren of onze geretourneerde producten zijn gebruikt. Wegens de veiligheid en hygiëne kunnen producten niet worden geretourneerd.

Geen antwoord op uw vragen?

Wij helpen u graag met het beantwoorden van uw vragen. Het kiezen van de juiste verzorgingsproducten is niet altijd eenvoudig, vraag daarom gerust voor advies! Dit kan via het vragenformulier te vinden op de pagina Contact. Heeft u een vraag over de status van uw bestelling of de levertijd? Of heeft u een klacht, aarzel niet maar mail ons direct, we zullen altijd proberen een passende oplossing te bieden.